De diepvriesman is al jaren bekend met unieke en mooie diepvries producten. De oude webshop stond op instorten vanwege de oude techniek die er was gebruikt dus enige haast was geboden om een nieuwe webshop te bouwen. Deze nieuwe webshop moest voldoen aan de online shopping experience van nu.
Door gebruik te maken van afrekentechnieken die bij de huidige consument bekend zijn. Denk aan Coolblue of bol.com is de conversie online maar liefst met 15% gestegen zonder nog enige marketingacties te hebben gedaan. De bezoeker kan ook makkelijk een eigen boodschappenlijstje maken zodat deze niets kan vergeten als er ingekocht moet worden voor een feestje. Het ontwerp en design is ook op het mobile first principe gebouwd. Tevens maakt de Diepvriesman gebruik van ons eigen nieuwsbrievensysteem om al haar relaties op de hoogte te houden van de diverse acties die er lopen.
Ondernemers helpen om hun onderneming te laten groeien, daar ligt
mijn passie en dat is al jarenlang mijn vakgebied.
Al meer dan 6 jaar de steun en toeverlaat voor al onze relaties als
het gaat om het leveren van snelle support.
© COPYRIGHT 2024 WALLBRINK CROSSMEDIA ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN | ALGEMENE VOORWAARDEN